czwartek, 10 maja 2012

Porównanie korektora z aplikatorem MAP z korektorem Kryolan

Pisałam ostatnio o moich nowych nabytkach ze sklepu Folaroni. Jednym z zakupionych kosmetyków był korektor z aplikatorem Make-up Atelier Paris. 




Korektor ten kupiłam w odcieniu jasnobeżowym (FLWAIV), gdyż miałam okazję obejrzeć sobie wszystkie odcienie na szkoleniu u Państwa Folaron i ten kolor (oraz zieleń, ale zieleń już mam na palecie) najbardziej przypadł mi do gustu. 

Konsystencja tego kosmetyku jest dość lekka, kremowa, jednak jest mocno napigmentowany i naprawdę niewielka ilość wystarcza do zakrycia całych cieni pod oczami. Korektor należy dobrze rozetrzeć, żeby nie zebrał się w zmarszczkach. Nie jest tak mocno kryjący jak opisywany już przeze mnie tutaj żółty korektor Kryolanu, ale jest lżejszy i nadaje się nawet do osób z cieniuteńką skórą (podczas gdy kryolanu dla cienkiej skóry nie polecam, bo jest gęsty i ciężki. Chyba że cienie pod oczami są naprawdę paskudne i potrzebny jest mocny kamuflaż np. do zdjęć).  

Na zdjęciach poniżej porównanie koloru i konsystencji obu korektorów po lekkim roztarciu: 


Po mocniejszym roztarciu: 



A na oczach korektory prezentują się tak (kryolanu nałożyłam jak najcieńszą warstwę, przy nałożeniu drugiej warstwy zupełnie znikają wszelkie cienie pod oczami, co moim zdaniem sprawia, że twarz jest wręcz nienaturalnie płaska). Korektor nałożony kropelkami to MAP, korektor w plamach to Kryolan. 






Wybaczcie mi stan skóry, jestem tylko na szybko zakorektorowana, bo po domu staram się chodzić bez żadnych kolorowych kosmetyków na twarzy, muszę zregenerować przesuszoną skórę. 


6 komentarze:

Gosia (makijazystkanet) pisze...

widzę, że efekt osiągnięty MAP i KRYOLANEM jest w zasadzie taki sam (pomijając kwestie użytkowania i konsystencji). Jak dla mnie jest to bardzo ważne info :)

Delfina Kardaś-Kotlicka pisze...

Jak będę miała chwilę czasu to zrobię podobne porównanie z jedną i dwiema warstwami Kryolanu :). Aha, oba są też dobrą bazą pod cienie.

Magda60005 pisze...

Mam korektory w palecie-są super:)

Red Lipstick pisze...

bardzo ładnie maskuje :)

zapraszam na rozdanko :*

wizaz21 pisze...

wyglada naprawde swietnie izaciekawil mnie

Milena Lubińska pisze...

Sama zastanawiam się nad kupnem tego korektora ale,czy nie jest za ciemny dla jasnych karnacji? Na zdjęciach prezentuje się stosunkowo jasno a ja mam naprawdę jasną cerę. Zawsze mam np problem z dobraniem odpowiedniego podkładu...nie chciałabym kupić zły odcień za prawie 50 zł.

Prześlij komentarz