czwartek, 14 czerwca 2012

Paleta pięciu pomadek Make-up Atelier Paris Petals


Paletę pięciu pomadek Make-up Atelier Paris nr 22, "Petals" można kupić za 120 PLN np. tutaj: Folaroni.
W skład palety wchodzą cztery pomadki i jeden błyszczyk (po lewo). Każda paleta ma inny zestaw kolorów. 

Mam zestaw "Petals" już od paru dni, wykonałam kilka testów na sobie i na modelkach i mam już wstępnie wyrobioną opinię o tym produkcie.

Pomadki na skórze przedramienia wyglądają tak: 




Plusy:

  • kolory są _obłędne_. Naprawdę piękne i soczyste.
  • pomadki mają przyjemny zapach
  • konsystencja jest bardzo kremowa i pomadki dobrze i łatwo się rozprowadza na ustach pędzelkiem


Minusy:

  • kolor na ustach bez utrwalenia fixerem schodzi wraz z pierwszym piciem/jedzeniem. Nie można tu mówić właściwie o żadnej trwałości. 
  • kolory na ustach są ładne, ale nie są idealnym odwzorowaniem tego co widzimy w palecie. Moim zdaniem produkt jest lekko transparentny. Na moich ciemnych ustach pomadki wyglądają średnio ciekawie, dopiero po ujednoliceniu ust podkładem/jasną kredką i wtedy nałożeniu pomadki widzę zadowalający efekt. 
  • Nie istnieją wkłady zapasowe do palet, co sprawi, że w momencie wykończenia błyszczyka (a zniknie błyskawicznie jak to błyszczyki) zostajemy z nieestetyczną paletą z pustym okienkiem. 
Jestem rozpieszczona paletkami kryolan - może nie mają tak cudownych kolorów, ale po nałożeniu na usta trzymają się ich jak farba, przez co nadają się nie tylko do sesji zdjęciowych (do czego polecam MAP), ale też na wszelkiego rodzaju uroczystości czy imprezy (gdzie jednak jemy, dużo mówimy, pijemy itd.). 

Czy kupię jeszcze jakieś paletki MAP? Zapewne tak, jeśli któraś uwiedzie mnie kolorystycznie tak jak ta. Na razie wolę zainwestować w kolejne duże palety Kryolan. 

11 komentarze:

elle pisze...

O, to, że są transparentne to nawet na stronie Folaronich jest napisane, ale to, że są tak mało trwałe zaskoczyło mnie; mam trzy palety i nie mam az takich zarzutów wobec nich, trwałość mają całkiem niezłą, fakt, że zwykle nakładam je na podkład.

Możesz wrzucić swatche palek Kryolan? Skoro są lepsze, to chętnie bym się na nie skusiła :)

Delfina Kardaś-Kotlicka pisze...

No właśnie umknęło mi u Folaronów to, że pomadki są transparentne, moja wina. Dla mnie to trochę bez sensu, nie tego oczekuję po produkcie pro. No ale nie mam obowiązku korzystania z MAP, prawda? :D. A na tę konkretną paletę po prostu zachorowałam.

Pewnie zrobię swatche Kryolanu, ale kolorystycznie będzie bez szału, utknęli trochę w bezpiecznych, nudnych kolorach. Oraz mam wrażenie, że Aga Bil kiedyś coś pisała o ichnich pomadkach w palecie od znajomego.

Co do trwałych i intensywnych pomadek - miałaś kiedyś w rękach pomadki sephory takie z aplikatorem jak błyszczyk? Ostatnio na jednym wieczorze panieńskim dorwałam u innej dziewczyny taką pomadkę w kolorze czerwonym. Była to najładniejsza i najmocniejsza czerwień z jaką miałam kiedykolwiek do czynienia. Niestety - potwornie ściągała/wysuszała usta. I teraz zastanawiam się nad kupnem, bo trzeba by zrobić takie podejście do tego produktu, żeby opracować dodatkowe nawilżenie, bo efekt był super.

elle pisze...

Mało znam produktów Sephory, ale wkrótce dni VIP, więc się zainteresuję;)

Wdowa Po Stalinie pisze...

szkoda, że nie ma fotek na ustach, bo wtedy wyglądają one inaczej niż na przedramieniu ;)

Delfina Kardaś-Kotlicka pisze...

małpką jestem w stanie zrobić niezłe zdjęcia produktom, ale już zdjęcia twarzy wyglądają fatalnie, prawie jak z kamerki internetowej :(. Postaram się przy następnym malowaniu do sesji poprosić fotografa o kilka zdjęć różnych pomadek na ustach i dokleję to do notek.

Delfina Kardaś-Kotlicka pisze...

a na razie - u Gosi są wszystkie wkłady z tej pomadki na ustach :) http://makijazystkanet.blogspot.com/2012/06/make-up-atelier-paris-palety-5-pomadek.html

Magda60005 pisze...

O której palecie Kryolana pisałaś w poście?

Delfina Kardaś-Kotlicka pisze...

ja mam minipaletę lf i kilka wkładów pomadek w słoiczkach. Muszę kupić jeszcze paletę lc i lp (dużych palet nie planuję kupować).

Kosmetyczna Kraina pisze...

Piękna gama kolorystyczna! :)

Make-up Foto Kraków www.szajnar.pl pisze...

hej, a które polecasz z kryolana? chcę kupić jakieś fajne neutralne paletki - jedna w beżach (ale nie sraczkowatych ;) tylko dodających uroku) i różach :) polecisz cos? :)

Ma lina pisze...

Gdyby ktoś szukał podkładu Make up atelier paris: http://allegro.pl/show_item.php?item=3148207670

Prześlij komentarz