20:22

Kryolan Paleta róży 5 kolorów


Do momentu kupienia sobie kryolanowej palety pięciu róży (dostępnej tutaj, mam zestaw 5) używałam głównie róży Bourjois i Pupy. Teraz stare róże poszły w odstawkę (poza zgaszonym różem z Pupy, ale obawiam się, że wkrótce ustąpi cieniom MAP), bo bardzo się z nowymi polubiłam. Czasem jedynie dodaję różom Kryolanu nieco blasku poprzez nałożenie na nie cieniutkiej warstwy jednego z cieni z palety Glamour Glow. Ta paleta zasłużyła sobie na osobny wpis, bo jest genialna.

Wróćmy do palety z różami. Mamy tu pięć pięknych kolorów o różnym nasyceniu pigmentem i o różnych odcieniach.



Środkowy róż jest moim zdaniem dość neutralny i można go śmiało dopasować do każdego typu urody, stosuję go głównie na samej sobie na co dzień. Poza nim używam jeszcze na ogół dwóch kolorów po lewej stronie. Kolor drugi od prawej mógłby być świetny do konturowania twarzy - ale jak już pisałam wolę do tego stosować cień artystyczny Ombre Douce z MAP. 

A tak róże Kryolan wyglądają na skórze:




2 komentarze:

  1. Mam większą wersję, mają dość specyficzny zapach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, zapomniałam napisać o zapachu. Jest specyficzny, jak w pudrach z lat '90, uwielbiam ten zapach :D

      Usuń

Copyright © Delfina Kardaś-Kotlicka , Blogger