12:06

Zupełnie nie na temat

Dzień dobry :)

Mam potrzebę powrotu do pisania. Z racji, że planuję kosmetykowo i makijażowo Was w najbliższym czasie zamęczyć - dziś będzie post Zupełnie Nie Na Temat. 

Mianowicie podrzucę Wam parę linków, pod które warto zajrzeć. 

Zacznę od prywaty - http://www.goodreads.com/user/show/17223773-delfina - to jest moje konto na Goodreads. Fajne miejsce (znaczy goodreads, nie moje konto), można wrzucać sobie książki, które się czyta, przeczytało, dostaje się potem na podstawie tego rekomendacje i można dalej czytać. Jak widać ja się głównie odmóżdżam książkami z gatunku paranormal romance (czyli pan/pani jest wampirem/potworem/demonem/ i tak dalej, drugie jest człowiekiem albo i nie, bardzo się kochają, ale muszą pokonać miliard przeszkód żeby być razem. Takie harlekiny trochę, dobre na oderwanie się od rzeczywistości.). 

Druga prywata - blog rowerowy, prowadzony przez mojego męża - Czecie Koło
Zwykle jak mój mąż pisze to ja płaczę ze śmiechu, jeśli kogoś dodatkowo temat bloga interesuje - tym lepiej dla czytającego :). Teraz zaczęła się w końcu ładna pogoda, więc będzie więcej notek na pewno. 

I na koniec dwa miejsca z fotografiami:

To są "moje" panie fotografki. Kocham je bardzo, robią piękne zdjęcia, wyciągają mnie na sesje i dbają o to, żebym za bardzo nie dokarmiała swojej depresji siedząc w domu. Dwa zupełnie różne style, więc warto zajrzeć i do jednej i do drugiej. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Delfina Kardaś-Kotlicka , Blogger