13:49

Wybory Miss

24 lipca miałam okazję malować kandydatki z wielkopolski do konkursu Miss Polka 2013. Wiem, że wariacji na temat różnych wyborów miss jest masa (znalazłam ostatnio na przykład Miss Wikliny:D) i tak naprawdę powoli można się zacząć gubić w tym które miss są które, ale nie miałam wcześniej do czynienia z tego typu konkursem i chciałam się sprawdzić. 
Wstępnie umówiona byłam na malowanie wszystkich siedmiu dziewczyn, na szczęście w dniu malowania okazało się, że organizatorzy dogadali się z jeszcze jedną wizażystką. Mogłam więc pracować w swoim zwyczajnym ślimaczym tempie i umalowałam trzy z siedmiu kandydatek na miss. 
"Moje" dziewczyny to:



A wszystkie dziewczyny z naszego regionu:



foto backstage: Box of Shots
fryzury: Daniel Kaczmarzyk
makijaż: Paulina Frątczak i Delfina Kardas Kotlicka
stylizacja: Paulina Lupa i Karolina Zgoła





Dostałam kilka zdjęć z bakstejdży:













Bardzo bardzo podziwiam dziewczyny widoczne na zdjęciach powyżej - pozowały w niesamowitym upale, rażącym słońcu w środku dnia. Już podczas zdjęć (albo dopiero podczas zdjęć) zauważyłam, że moich makijaży oka w tak ostrym słońcu to właściwie nie będzie widać, bardzo intensywne makijaże drugiej wizażystki wyglądały w tym świetle na bardzo delikatne, moje delikatne prawie zniknęły. Cóż, nauczka na przyszłość - dopytać się czy będziemy szukać cienia czy pozujemy w słońcu. No i jak wiadomo - w upale i palącym słońcu poprawki (odciskanie potu, pudrowanie) potrzebne były w plenerze co chwilę. 

Ogólnie jestem bardzo zadowolona ze współpracy z fotografami i z modelkami, to był dobrze spędzony dzień i mam nadzieję spotkać kandydatki na miss już na zwyczajnych sesjach zdjęciowych (i mam nadzieję, że albo w studiu, albo nie w takim nieznośnym słońcu :D). 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Delfina Kardaś-Kotlicka , Blogger