09:44

moje miejsca w sieci

Jeśli ktoś chciałby śledzić to przy jakich sesjach się obecnie bawię/pracuję to zapraszam w dwa miejsca:

Pierwsze to mój profil na My Port - miejsce o tyle fajne, że raczej administracja pilnuje poziomu fotografii, zdjęcia można wrzucać w sporej rozdzielczości, oglądający może je sobie powiększyć do pełnego ekranu. 

Drugie to mój profil na MaxModels - będę szczera - nie mogę się przekonać do tego portalu. To moja trzecia albo czwarta próba utrzymania konta u nich i zobaczymy jak długo wytrzymam. Mają u mnie ogromny minus za kasowanie mi konta "bo tak" (naprawdę zrozumiałabym jakbym złamała regulamin czy coś, ale w tym przypadku oberwałam klasycznym "no rzeczywiście nie ma już pani konta i co nam pani zrobi"). Zdjęć nie można powiększać, tak więc powodzenia przy próbie obejrzenia sobie makijażu z bliska czy też po prostu zdjęcia w jakimś normalnym rozmiarze. Właściwie MM ma jeden (!) plus - jest tam naprawdę dużo użytkowników, można więc znaleźć ciekawych ludzi do współpracy. 

Jeśli nie macie kont w tych dwóch miejscach - zapraszam do pooglądania sobie moich prac. Jeśli macie konta i macie ochotę dodać mnie do znajomych/obserwowanych - śmiało. Jeśli macie jakieś ulubione profile godne polecenia - poproszę o namiary, uwielbiam obserwować dobre prace innych ludzi. 

Miłego oglądania :)

1 komentarz:

  1. Już dłuższy czas zastanawiałam się czy nie założyć konta na maxmodels... A korzystanie z serwisu jest płatne? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Delfina Kardaś-Kotlicka , Blogger